torsdag 1. november 2012

 
 
 
TIDEN går så alt for fort...Og mange ting skjer uten at det var helt etter DIN plan...Det er lenge siden jeg har blogget....DATT helt av lasset...Men det varmer mitt hjerte at noen er inne hver dag...Har ikke gjort de store tingene innen interiør....Men tenker å legge ut noe som jeg er veldig fornøyd med...Blant det er....det en historie for seg selv da jeg var på REKVED samling....Å for noen funn!! Tenk å GLEDE seg over noe RASK som ligger på en strand....Men for MEG er et KUNST... KUNST på det beste......Gleder meg til å vise det frem ....Og høre hva dere mener...Er jeg litt "sprø"....eller......

1 kommentar:

  1. Unquestionably believe that which you stated. Your favorite justification seemed to be on the web the easiest thing to
    be aware of. I say to you, I certainly get annoyed while
    people consider worries that they just don't know
    about. You managed to hit the nail upon the top and defined out the whole thing without having side-effects ,
    people can take a signal. Will probably be
    back to get more. Thanks

    My site: jasmine live

    SvarSlett

TUSEN TAKK for alle kommentarer jeg har fått....det er både inspirerende og hyggeligt å lese kommentarer fra alle der ute..
Visst du vil legge inn en melding og ikke har konto...legg deg som anonym og klikk 2 ganger på publisering av kommentar da går det bra...har fått noen spørsmål om det. Ha en GOD DAG....