søndag 26. desember 2010

JUL I SVINGEN...

Håper alle har hatt noen fine JULEDAGER...Julegave til meg fra meg....En GLAM lysekrone.Et kupp jeg kom over til halv pris....er med 6 lampeskjermer..men de tror jeg vi glemmer! Mye penere uten.....

Fikk min Lexington stjerne som jeg ønsket meg....Verdens beste venninne Ragnhild <3<3<3<3....tror hun har kikka på bloggis en min.....
Min svigerinne...er så flink å vite hva jeg ønsker meg....Og da kom Kremmerhus med KOSEKANT...Kjempe fin!!!!


JUL I STUA....Toppen på juletreet...er meget skjevt...men vi hadde ikke hjerte til å kutte den av...var jo litt sjarmerende og morsomt....Alt ser visst litt skjevt ut..når jeg ser etter...ja ja ..nei nei....
....Den beste gaven var fra MR:C med 4 dager i Paris i Mars... Det gleder jeg meg til ...Med lunch kl 12.30 på La Tour d`Argent ..dette er den eldste restauranten i Paris..Vi spiste vår vielse middag her for 15 år siden...Så det blir romantisk å komme til bake <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TUSEN TAKK for alle kommentarer jeg har fått....det er både inspirerende og hyggeligt å lese kommentarer fra alle der ute..
Visst du vil legge inn en melding og ikke har konto...legg deg som anonym og klikk 2 ganger på publisering av kommentar da går det bra...har fått noen spørsmål om det. Ha en GOD DAG....