mandag 28. september 2009

Jeg er helt ny i denne blogg verden....men du verden så mange timer jeg har brukt på å lese andre sine blogger. Jeg er ingen super shopper på intriør...men man tager hva man haver. Putter mange stiler sammen....det blir spennende og personligt...har 3 barn og hund så vi har ingen utstillings arena...men av og til er det helt ...perfekt....=)))

Håper å legge inn noen bilder etter hvert.....HØSTEN er min tid og da svinger denne contyr stilen over meg....RUTER og TRE OG PELS.....det er så tøfft. Ser for meg den store hytta i Canada...ved vannet...ja ja har jo lov å ha drømmer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TUSEN TAKK for alle kommentarer jeg har fått....det er både inspirerende og hyggeligt å lese kommentarer fra alle der ute..
Visst du vil legge inn en melding og ikke har konto...legg deg som anonym og klikk 2 ganger på publisering av kommentar da går det bra...har fått noen spørsmål om det. Ha en GOD DAG....