tirsdag 29. september 2009


Rommet til elste gutten..ene veggen er blå og den andre lang veggen er grå...veggen ved vinduet er hvit..da virker rommet større. Her inne spilles det playstasion alt for ofte...men du verden så gøy de har det.


Kose plassen til lille gutt ( kremt.. går i 2 klasse) Mikke mus er med.....har litt dilla på stjerner jeg også da...=)



Gangen nede....har lyst til å bytte ut alle de GULL håndtakene på dørene....engelske knotter eller noe lekkert i sølv....Har en plan..


Dette bordet er favoritten...det laget Mr.C av noen gammle planker som vi fant når vi kjøpte huset...står i kjellerstuen OG tåler det meste av det meste...Malte det så stygt vi kunne får å få den rette "looken"....har fått noen bes. på det men den tiden den tiden. Men til sommeren skal vi ha et slikt bord ute...for jeg finner INGEN hagebord jeg liker....derimot kurvstoler finner jeg......GLEDER MEG TIL SOMMER.....og nå må vi bes. flybill. de har lagt ut bill. for sommer 2010....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TUSEN TAKK for alle kommentarer jeg har fått....det er både inspirerende og hyggeligt å lese kommentarer fra alle der ute..
Visst du vil legge inn en melding og ikke har konto...legg deg som anonym og klikk 2 ganger på publisering av kommentar da går det bra...har fått noen spørsmål om det. Ha en GOD DAG....