torsdag 20. mai 2010

Det er ikke mye blogging fra denne siden.....travle dager med maling av hus....Og fotball kamper og..og ...og.. Så NÅ ser jeg frem til 5 dager i LONDON med MR:C =) Han fikk den turen av meg til 40 årsdagen sin....PLUSS billeter til Pearl jam konsert!!! Vi gleder oss masse !Vi reiser i Juni!! Han fikk mye fint til dagen sin...Maria hadde laget en bok med bilder og pynt...Bilder var av MR.C ....fra han var liten og frem til jeg kom inn i bildet og barna.....En RØRENDE gave! Gutta kjøpte en kul bagg for bruk i båt.... det var litt lettere! Ha en deillig natt med rosa drømmer......

2 kommentarer:

  1. Oj, her var det mye å glede seg til - så lurt å kjøpe Londontur - det blir jo så gøy for deg også:)
    Ikke vondt å bli 40 når man får så mye fine gaver:)

    Ha en fin, fin langhelg!
    Kjersti

    SvarSlett
  2. Heisann!

    Gratulerer til mannen med vel overstått :o)

    Spennende med London-tur da .. liker gaver man selv får utbytte av jeg .. hihi ..

    Håper alt er bra med deg og dine og at dere nyter mai-dagene. Stor klem fra Toril :o)

    SvarSlett

TUSEN TAKK for alle kommentarer jeg har fått....det er både inspirerende og hyggeligt å lese kommentarer fra alle der ute..
Visst du vil legge inn en melding og ikke har konto...legg deg som anonym og klikk 2 ganger på publisering av kommentar da går det bra...har fått noen spørsmål om det. Ha en GOD DAG....