fredag 14. mai 2010

 I dag fikk jeg en oppfordring fra min mor....Du må kjøpe blomster til han....og en gave! Blomstrene må han få i dag og gave i morgen!!! OK...oppdrag utført....En lite oliventre som skal vokse seg stort og vakkert med masse oliven!!!! Muligens inne...tåler ikke mer en 4- C. Den andre blomsten kjenner alle og blir elsket av ennda fler.....er så vakkert! Så her var det "litt til meg også.....man kjøper jo det man liker selv =9
Gleder meg til i morgen for å vekke en sovende mann ....med gaver og overraskelser sammen med barna!!! Gøy å bli 40 år!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TUSEN TAKK for alle kommentarer jeg har fått....det er både inspirerende og hyggeligt å lese kommentarer fra alle der ute..
Visst du vil legge inn en melding og ikke har konto...legg deg som anonym og klikk 2 ganger på publisering av kommentar da går det bra...har fått noen spørsmål om det. Ha en GOD DAG....