søndag 11. desember 2011

Søndag

 3 Søndag i advent...og det er ikke så mye som minner om det når man ser ut i dag.....Regn og all den snøen vi hadde er nesten vekke. Så vi må kose oss med det vi har inne tenker jeg. Men her sitter jeg alene...Barn hos Farmor..Og mann som er på vei til London. Tenker det hadde vært gøy å reist med han....Sett på de flotte gatene i London. Viser et bilde av en nydelig ring som jeg fant på Søstrene Grenes www.grenes.dk i går....24,60 kr!!! Kostet den...og skal være på min finger på julaften.

 Jeg elsker såper...Såper som dufter godt og er lekkert pakket inn....Tenkte de måtte jo vises..Da la jeg dem under en glassklokke....På badet   !      Mange lekre farger.
 På badet satt jeg også min gamle dør som jeg fant i en elv for lenge siden.....Noen tror sikkert at jeg er små rar..Men se på fargene...De døra har alle farger i verden i seg og kunne den snakke hadde det nok kom noen fargerike historier også.....Ble litt mer julete med et hjerte på håndtaket.
         Ha en deilig søndag alle....Jeg skal pynte litt mer til jul....Mens jeg hører på litt Julemusikk....







1 kommentar:

  1. Så koselig å pynte til jul. Julemusikken er helt nødvendig her i huset. Det er med på å komme i skikkelig julestemning!

    Ønsker deg en fortsatt fin adventstid!


    AW

    SvarSlett

TUSEN TAKK for alle kommentarer jeg har fått....det er både inspirerende og hyggeligt å lese kommentarer fra alle der ute..
Visst du vil legge inn en melding og ikke har konto...legg deg som anonym og klikk 2 ganger på publisering av kommentar da går det bra...har fått noen spørsmål om det. Ha en GOD DAG....