torsdag 8. desember 2011

UFFA MEG....

 Mens hanen har stått å passet på adventstaken, har jeg tulla masse med utformingen av bloggen i dag. Jeg tenkte jeg skulle lage den litt anderledes....og ja det ble den ja! Vi prøver å se hvordan det går....Det går jo an å skifte igjen. Som dere har nå sett på bilde ,laget jeg en meget enkel stake i år...Eller hva skal man kalle en slik ting..stake er jo helt feil....
Denne lysestaken fant jeg på en strand....båret et hull i den ..VIPS så har du en tøff lysestake...ja dette er jo stake!! Og nå til JUL er den pyntet med englevinger.....TØFT møter det SØTE........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TUSEN TAKK for alle kommentarer jeg har fått....det er både inspirerende og hyggeligt å lese kommentarer fra alle der ute..
Visst du vil legge inn en melding og ikke har konto...legg deg som anonym og klikk 2 ganger på publisering av kommentar da går det bra...har fått noen spørsmål om det. Ha en GOD DAG....