onsdag 18. august 2010

Jeg blir så glad når jeg ser Maria bruker sine kreative evner.....Hun spurte om å låne dette stettfatet...og vips så hadde hun dandert de flotteste armbånd rundt på fatet....Og hun har ikke få armbånd!!! Men det ble jo så lekkert....Det var dagens tips =)   Og til slutt må jeg vise sparekrukken....til vår London tur i November...Blir et stramt budsjett ser det ut som.....Får vel bruke litt tannfee trylling....Men jeg synes krukken ble så fin....En ekte LONDON KRUKKE.....Her i Vest er det så varmt...PHU!! Men ingen klaging.....for nå går vi å bade i sjøen.......Til Maria...dette visste ikke du om....at jeg hadde listet meg inn på rommet ditt å tatt bilde....Men i dag var det så flott der inne så......   =O)   Klem mamma

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TUSEN TAKK for alle kommentarer jeg har fått....det er både inspirerende og hyggeligt å lese kommentarer fra alle der ute..
Visst du vil legge inn en melding og ikke har konto...legg deg som anonym og klikk 2 ganger på publisering av kommentar da går det bra...har fått noen spørsmål om det. Ha en GOD DAG....