tirsdag 10. august 2010

Jeg lovet at jeg skulle skrive om denne fantastiske butikken som jeg var på i London....Kunne jeg ha fått gitt dere lukten også hadde jeg vært glad... =)
Jeg har nok brukt noe av den grønne...til et deillig bad en sen aften.. !!!
 LUSH er navnet på butikken og jeg fant en norsk side til LUSH  http://www.lushnorge.no/ Kan du gå inn på..å lese om produktene. Jeg lover at de badebombene holder så lenge du holder ut i badekaret... Og alt lukter bare godt. Ingen eeer og ggger bare rene produkter. Tenkte jeg skulle prøve renseproduktene deres også....Og tro det eller ei.....alt er laget for hånd =9. Da vi var i LUSH butikken i London møtte vi en hyper mann...som helte vann fra den ene kanna etter den andre slik at vi skulle se hvor mye skum vi fikk...og ene kremen etter den andre ble puttet på oss...alt måtte luktes på ...så nå vi gikk der fra så var det i en god rus....Men han var flink ....vi kjøpte en del til gaver...


2 kommentarer:

  1. Ingenting kan måle seg med et herlig skumbad med deilig duft:)
    Badebombene ser ut som deilige pikekyss:)
    Ønsker deg en flott kveld

    SvarSlett
  2. Så flotte!!! De ser nesten spiselige ut;)

    Takk for alltid så hyggelige hilsener, Tone:) Ha en fortsatt fin uke!!

    Klem klem
    ANETTE:)

    SvarSlett

TUSEN TAKK for alle kommentarer jeg har fått....det er både inspirerende og hyggeligt å lese kommentarer fra alle der ute..
Visst du vil legge inn en melding og ikke har konto...legg deg som anonym og klikk 2 ganger på publisering av kommentar da går det bra...har fått noen spørsmål om det. Ha en GOD DAG....