torsdag 25. november 2010

Ved kassa vår er en gammel kiste ...som vi nå endelig har fått av malingen på....(MR.C skal ha æren!!) Den var slett ikke pent ...OG sikkert ikke nå heller....Men nå har den i allefall litt sjarm og veldig  SHABBY!! Den står i stuen nede ....og der FYRER vi godt i vår nye vedovn....Skulle nok ha hatt en ENGELSK peis der nede..men det er ikke så praktisk!! Og av og til må vi jo ha det litt sånn....for helle få meg en ENGELSK peis oppe ..Når vi til slutt fått knust det MONSTERET som står der!!! Mye rart på 80 tallet!!!!

NÅ har jeg styra felt med hva slags "dill" jeg skal ha på adventlysa....minste mann og jeg skal på hyttetur i helgen...så det blir ingen pynting i helgen ..så alt må gjøres nå og i dag....Klarer ikke helt å bestemme meg om hva som var penest....Har kutta ut TALL i år...de er over alt...så jeg kjøpte heller små kakeformer kr 10.- på OBS. bånd fra Stoff og Stil...var masse flotte bånd der ....men jeg kom hjem med "bare" 4 ruller....Så får vi se hva jeg ender opp med til slutt mellom pakking og prøving av slalåm utstyr...De barna vokser jo så fort..Så ingen ting passer ..alt er for lite til minste mann.....Irreterende!!!! Ha en god aften......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TUSEN TAKK for alle kommentarer jeg har fått....det er både inspirerende og hyggeligt å lese kommentarer fra alle der ute..
Visst du vil legge inn en melding og ikke har konto...legg deg som anonym og klikk 2 ganger på publisering av kommentar da går det bra...har fått noen spørsmål om det. Ha en GOD DAG....