mandag 10. januar 2011

GRØNN TE = SUNDT?

Januar er her...og alle ukeblader og aviser har de beste rådene om å bli..SLANK..SUND..VAKKER..SMILENDE..LYKKELIG OG BLI PERFEKT PÅ ALLE MÅTER...som om vi ikke streber etter det hele livet...OK! Noen av oss....Jeg skal smile mer og bli enda snillere...harmonisk skal jeg bli...Så kan jeg feie det negative under teppe og BARE SMILE....
Ok..Tenkte jeg skal bli sunnere også....GRØNN TE...Er tingen !! Ser ut som et Akvarium og smaker som det også.....Men det skal være så godt for alt....Den teen som er på bildet...Er JAPANSK og er nok en HOT HOT...utgave....
                                     Fikk noen ubåter med....sikkert Sundt å spise dem også.........!
                    OG SÅ...må vi spise havre kjeks fra Svigermor...Dette sundhets innlegget ble laget grunnet det   ble en kakespisende helg...Vår lille Jonas ble 9 år!!! Blir mye GODDIS DA.......

                                                                HA EN DEILIG UKE !!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TUSEN TAKK for alle kommentarer jeg har fått....det er både inspirerende og hyggeligt å lese kommentarer fra alle der ute..
Visst du vil legge inn en melding og ikke har konto...legg deg som anonym og klikk 2 ganger på publisering av kommentar da går det bra...har fått noen spørsmål om det. Ha en GOD DAG....