mandag 3. januar 2011

Her er   PUTA fra LEX...Som stod å ROPTE TONE TONE...........Kjempe fin.......MR.C er blitt FLINK <3
.....Og tror du ikke at han hadde glemt en JULEGAVE til meg i bilen sin.....En stige!!!! En stige som jeg kan stille ut handklær...som ikke er i bruk..TIL DAGEN....Den hadde jeg sett på lenge....Men trengte den jo ikke....da er det kjekt å ha en datter på handletur med Pappa...og vet hva en Mor ønsker seg.......
NÅ håper jeg at ..Jeg kan slenge meg ned i en sofa i STUA...som er FRI for JUL...OG bare nyte denne FANTASTISKE BOKEN..........Kos dere der ute.....

1 kommentar:

  1. Puta var lekker og den boka så ut som en kunne bli sittende ei stund med.

    SvarSlett

TUSEN TAKK for alle kommentarer jeg har fått....det er både inspirerende og hyggeligt å lese kommentarer fra alle der ute..
Visst du vil legge inn en melding og ikke har konto...legg deg som anonym og klikk 2 ganger på publisering av kommentar da går det bra...har fått noen spørsmål om det. Ha en GOD DAG....