tirsdag 3. november 2009


Jeg kjøpte mye rart..MEN her kommer JULE gavetipset til dem som liker å SY.
Jeg kjøpte denne kraven som det er tørket LAVENDER i...putter den i microen i 1 min og vips så har man medesin for om hodepine ...stiv nakke eller bare deillig lukt. Den er blitt godt testet nå i disse Nøffe dager for hodepine og den hjelper. Lavender beroliger og gjør alt bare deilligt.  Den er klippet i 2 hele og like deler med litt sving mot endene..litt smaler forann en bak.Er det noen som vil ha mønster kan jeg tegne av og sende.

1 kommentar:

TUSEN TAKK for alle kommentarer jeg har fått....det er både inspirerende og hyggeligt å lese kommentarer fra alle der ute..
Visst du vil legge inn en melding og ikke har konto...legg deg som anonym og klikk 2 ganger på publisering av kommentar da går det bra...har fått noen spørsmål om det. Ha en GOD DAG....