mandag 30. november 2009


1 Desember pakkene er pakket og klare....fikk grei melding om at det kunne ikke bare være "GODDIS" på første" dagsadventjulekalender" så handling måtte til..jeg visste ikke om den regelen....eller hadde jeg bare glemt den! Ja hva en MOR må sette seg inni...PUH PUH...

Tenker at det er noen som er lette å få opp av sengen...i morgen OG RESTEN av DESEMBER....
Vi hadde en som kom tasslende kl 04.00 om morningen....med opprevet julepapir...SE MAMMA...WHÆ...sov lille venn sov.....

LYKKE TIL ALLE MAMMAER OG PAPPAER I MORGEN TIDLIGT......

8 kommentarer:

  1. Den regelen har ikke jeg hørt om heller....du er ikke blitt lurt nå da, tjhiii....Koselig måte å vånke på dette, en gave før frokost...

    SvarSlett
  2. Haha, reglene blir vel til sånn etter innfallsmetoden vil jeg tro ;o)
    Slik er det ihvertfall her, haha ;o)
    Koselig bilde!! Kalender er skikkelig kos!

    Har vært igjennom den tiden jeg og, hvor ungene åpnet kalender midt på natten!! Holdt nesten på å revurdere hele kalenderopplegget på den tiden! Men heldigvis vokser de slikt av seg ,o)

    ha en flott dag ;o)

    Klem J.

    SvarSlett
  3. Kjenner meg godt igjen der, ja:) Hele desember var hysterisk, ungene var tidlig oppe og stemingen var oppe i taket hele desember, slitsomt.. Men nå kjenner jeg at jeg savner det litt, ikke like lett å begeistre de lenger desverre..
    Uansett deilig at det er roligere og mer tid til KOS :)
    Håper de ble fornøyd med gavene, her hadde vi ikke hørt om den regelen, så de fikk sjokolade:)
    Kjersti

    SvarSlett
  4. Jeg kjenner meg igjen, i år er det første gangen jeg ikke har pakket inn 48 kalendergaver til 1.desember. jentene mine er nå 20 og 23 år.......
    Så hyggelig og julepyntet det er i Huset i svingen.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  5. Så er dagen her for de små, en spennende tid, tenker det har kriblet i mange mager denne natten:) Håper din klarte å sove litt lengre i morges:)) Her sov de godt, og måtte vekkes som vanlig, men snakk om å sprette ut av sengen:))
    Og i kveld er det Jul i svingen, blir koselig for store og små:)
    Ha en fin dag!
    Klem Anita

    SvarSlett
  6. Hei!
    Så nydelig, julete header du har!
    Kjenner igjen meg i det med forventningene til julekalenderen. Ungene mine er 15 og 18 år nå, men vil fortsatt ha julekalender, dog i noe enklere former enn tidlgere! :) Før hadde de hver sin julestrømpe hengende på døra inn til rommet sitt, og de var oppe for å sjekke strømpene GRYTIDLIG hver eneste morgen i desember....og stakkars den som hadde glemt å putte noe i strømpene. Da hadde man skaffet seg et par MEGET fornærmede unger!
    Likte foresten adventstaken din godt også!
    Kommer på besøk til deg en annen gang også jeg... :)

    Klem June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  7. TUSEN TAKK for alle de herlige kommentarene...dette var kjempe KOS =)

    God dag videre............

    SvarSlett
  8. Nå er mannen på terrassen frisk igjen..heldigvis :) Ble mye stelling og klaging en stund der...hehe :) Koselige pakker du har laget til kalenderen. Jeg hadde også ei lita snuppe som åpna sin første pakke idag morges, men faktisk måtte våkne ho og kom ikke tuslende på natta...enn så lenge :) Ha en super tirsdags kveld! Klem Linda

    SvarSlett

TUSEN TAKK for alle kommentarer jeg har fått....det er både inspirerende og hyggeligt å lese kommentarer fra alle der ute..
Visst du vil legge inn en melding og ikke har konto...legg deg som anonym og klikk 2 ganger på publisering av kommentar da går det bra...har fått noen spørsmål om det. Ha en GOD DAG....