lørdag 28. november 2009


SÅ var Lørdagen her og jeg har "DULLA" hjemme med feber  syk Jonas..Jeg skulle male peisen men fannt ikke malingen...MR.C er på GEILO å tester ski...så jeg får vente til mandag for å  kjøpe maling. Ser ut som vi har GUL peis og det er FYSJ og ÆSJ!!!

Liker å lage tablåer med saker og ting...og nå kom sviblene i hus her også ..GLEDER meg til duften ..

Advenskalenderen er på plass...her i huset får de gaver på LØRDAG og av og til i uken..eller er det nok for første gang de får noe SØTT...på hverdager. Vi får passe på tannpussen...

Håper flere tar utfordringen om å vise ADVENTSTAKEN sin......

Ha en nydelig lørdags aften....føler nå at det blir en ny runde med IS TID 3....og noe attåt...

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Så artig at vi har samme ramme. Har du bilder av det på bloggen din?
    Ha en fortsatt fin adventshelg Tone!
    Klem bea-cici

    SvarSlett
  2. Hei Tone
    Koselige julebilder...min adventskrans kommer i morgen.
    Takk for hyggelig kommentar og velkommen til min adventskalenderblogg.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  3. Da har jeg tatt noen bilder av mine Adventslys
    http://josimo-josimo.blogspot.com/2009/11/tiden-for-gode-handlinger.html

    Kos deg i kvelden

    SvarSlett

TUSEN TAKK for alle kommentarer jeg har fått....det er både inspirerende og hyggeligt å lese kommentarer fra alle der ute..
Visst du vil legge inn en melding og ikke har konto...legg deg som anonym og klikk 2 ganger på publisering av kommentar da går det bra...har fått noen spørsmål om det. Ha en GOD DAG....