fredag 19. februar 2010




 Det er noen dager siden jeg har blogget....har vært på salgsmøte i Trondheim.....Tok noen timer med rydding og vasking i dag etter jobb. Skal ha familien på kaker og kos for Tobias på søndag. Tok noe bilder etter litt flytting på dvs ting i dag....den te kannen kjøpte jeg på FRETEX for 120.- kr. den er så pen i fargene. Kunne tenke meg store tekopper i den samme stilen og farger....Så jeg får holde ØYNENE ÅPNE......Håper alle har det bra og at det blir en lang GOD HELG FOR ALLE!!! Her er solen fremme og minner meg igjen!!!! på at vinduene bør vaskes.....MEN ikke på en FREDAG......muligens en tirsdag...........

5 kommentarer:

  1. Flott kanne du fikk tak i..og så billig da:)Enig i at den fargen er kjempeflott, håper du får mye glede av den. Ønsker deg en flott helg og vinterferie hvis du er så heldig å ha det! Klem fra Thea

    SvarSlett
  2. Stilig kanne :o)
    Så du noe kjekt i Trondheim??? Skal innover og bo sammen med eldstejenta noen dager i begynnelsen av mars .. håper på både kinobesøk, byarkiv-besøk og litt shopping da ..

    Du får ha en kjempefin lørdag - klemmer!

    SvarSlett
  3. Husarbeid går ALDRI sin vei, så ikke stress de venetr også på deg en annen dag, helg = kos,ikke jobb.

    Kos deg i kvelden

    SvarSlett
  4. Du har ein kjempefin blogg. Blir inspirert, og skal ta med meg nokre ideer til butikken min.
    Håper du ikkje er heilt utslitt etter helga, med langtur på lørdag, og barne bursdag-feiring på søndag. Hugs å ta deg ein pust i bakken av og til

    Dagens motto:
    Det gjelder å ha mot
    til å være den man er,
    og ikke miste motet fordi
    man er som man er!
    Ha ein fin dag søs.

    SvarSlett
  5. SØTE SØS!!!
    Du har altid noen visdoms ord på lur....var 2 dager i Trondheim før helgen også....puh puh...har lyst nå å ligge på en strand i 30 pluss....

    SvarSlett

TUSEN TAKK for alle kommentarer jeg har fått....det er både inspirerende og hyggeligt å lese kommentarer fra alle der ute..
Visst du vil legge inn en melding og ikke har konto...legg deg som anonym og klikk 2 ganger på publisering av kommentar da går det bra...har fått noen spørsmål om det. Ha en GOD DAG....