onsdag 3. februar 2010

JA i dag har jeg lurt meg ut av  døren for å ta bilde av  ALL den snøen vi har.....har tatt bilde av garasjen..( den er ferdig malt!!!!!) og det er nesten som vi ikke kommer inn på plassen lengre med 2 biler. Men i dag er jeg altså hjemme....med stakkars Maria liggende syk...og bestevenninene ligg også.!! Stakkars  ....Er nok etter fnise festen på lørdag... =) Jeg venter GUTTA BOYS hjem etter skolen snart og regner nesten med at de er hvite rundt snuten dem å.....er det ikke TYPISK når pappan er vekke....men dette går så bra så.....
Hmmm lurer på om jeg skal bake skillings boller eller om det er en slem ting å gjøre når Maria ligger med grønt fjes.....Jeg får spørre.....Kos dere....   =9

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TUSEN TAKK for alle kommentarer jeg har fått....det er både inspirerende og hyggeligt å lese kommentarer fra alle der ute..
Visst du vil legge inn en melding og ikke har konto...legg deg som anonym og klikk 2 ganger på publisering av kommentar da går det bra...har fått noen spørsmål om det. Ha en GOD DAG....