søndag 11. april 2010

I dag har det vært en FANTASTISK dag....Vi har en deillig snekke på 24 f. som vi var på tur med i dag....hadde med noe godt i kurven og bare slappet av....guttaboys låg nede i cabinen å leste bok..eller satt fremme på bauen og håpte at store BØLGER skulle komme. Maria mor var med venniner og hadde det supert hjemme.  Ser dere så vakkert det er ...Norske flagg...Sjø ..Fjorder og Folgefonna! Vel hjemme...grillings av hjorte biff med tilbehør..og noe godt i glasset. Så nå jeg sitter her er jeg ganske..mo i kroppen. Håper alle har hatt en nydelig dag  Og ha en deillig aften!!! Klemz

3 kommentarer:

  1. Så deilig! Gleder meg til sommer sol og seiling merker jeg:-)

    SvarSlett
  2. Å for noen deilige bilder!!! Lykke må være slike dager som dette! Vi har kost oss i solen her også med softis og gode venner;) Håper dette været holder gjennom resten av sommeren! Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  3. Herlige bilder!
    Jeg elsker å være på sjøen i båt på dager som denne helgen har gitt oss :)

    Ha en fin, ny uke
    Klem

    SvarSlett

TUSEN TAKK for alle kommentarer jeg har fått....det er både inspirerende og hyggeligt å lese kommentarer fra alle der ute..
Visst du vil legge inn en melding og ikke har konto...legg deg som anonym og klikk 2 ganger på publisering av kommentar da går det bra...har fått noen spørsmål om det. Ha en GOD DAG....