søndag 18. april 2010

JAAAA jeg fikk døren med meg....til MR.C store mareritt...Ennda mer boss!! Men dette er ikke boss...denne skal henge på veggen i grillhuset....som vi ikke har!! Men kjære MR.C det kommer....en dag!
Men er ikke døren passe stygg og søt da.....tror det har vært en fjøs dør! Morsomt.=9 Håper at alle har hatt en deillig helg....Vi har hatt alle årstider....Kjørt etter saltbilen..sittet ute i t-shirt... Jobbet i hagen til Mor....  snødd..blåst som bare det og regnet så det fosset!! Manglet bare en vulkan sky....Så er det komplett =9..Fikk noe morsomt...av svigermor i dag...bilder kommer....=9

4 kommentarer:

  1. Så det var sånn den så ut - kjempe stilig!
    Nå gleder jeg meg til å se den fiks ferdig og på sin plass :-)
    Klem klem

    SvarSlett
  2. Knallstilig dør! Blir nok riktig flott når den kommer på plass:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Kvinner har sans for detaljer,han kommer sikkert til og forandre mening når døren henger på plass der den skal.

    Kos deg med prosjektet

    SvarSlett
  4. Utrolig flott dør og vindu...klart du måtte ha det med hjem....Dette kommer til å bli sjarmerende i grillhuset!

    SvarSlett

TUSEN TAKK for alle kommentarer jeg har fått....det er både inspirerende og hyggeligt å lese kommentarer fra alle der ute..
Visst du vil legge inn en melding og ikke har konto...legg deg som anonym og klikk 2 ganger på publisering av kommentar da går det bra...har fått noen spørsmål om det. Ha en GOD DAG....