tirsdag 20. april 2010

Mange ønsker seg nye flotte vakre ting....men jeg er jo mest betatt av gammle brukte ting...som har levd og blitt slitt av vær og vind! Så er er gaver fra Svigermor....en gammel..spade og en vannkanne...kan man ønske seg noe MER ...da?? De to "dingsene" er har vært utebeboere i LAAAAngtid....men se så flotte de har blitt!!! Vannkannen ..tenkte jeg å plante hvite spanske magaritter...(det ble en lilla nå)...Og sette på trappen utenfor døren ..med et velkommen skilt på....Hva tror dere om det?? Nu er det full fart middag...fotball kamp og møte...Yhoho....

4 kommentarer:

  1. Ååå, så flott kanne! Den blir nydelig med margeritter og velkomstskilt! Jeg er helt enig med deg i at gamle, velbrukte ting er mye mere spennende enn blanke, nye ting som man kan kjøpe hvor som helst.
    Til helga skal jeg på brukt- og antikkmesse i Vikingskipet igjen, og der er det et eldorado for den som liker gammelt!
    Kanskje det blir et blogginnlegg om det etterhvert...

    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  2. Kjempefint. Enig...gamle skatter til vårens blomster...er bare så vakkert;o)Fortsatt god kveld til deg fra Maliva

    SvarSlett
  3. Hei! Har lagt meg til som følger her hos deg. Så koselige blomsterbilder du viser - og gamle skatter er så koselig :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Er så kjekt å oppdage bloggere som tar vare på gamle ting.
    Og det var nydelege ting du hadde fått av din svigermor. :)

    SvarSlett

TUSEN TAKK for alle kommentarer jeg har fått....det er både inspirerende og hyggeligt å lese kommentarer fra alle der ute..
Visst du vil legge inn en melding og ikke har konto...legg deg som anonym og klikk 2 ganger på publisering av kommentar da går det bra...har fått noen spørsmål om det. Ha en GOD DAG....