tirsdag 6. april 2010

Heisan alle sammen!! Håper alle har hatt en flott PÅSKE med familie og venner. Det går for fort..ikke sant??
Men det er jo altid "litt" godt å komme tilbake til det normale. Her er påske pynten blitt pakket ned og stuene er blitt seg selv igjen. Ingen ting nytt har jeg funnet på og ikke noe nytt er kjøpt....Nå bare gleder jeg meg til å starte ned klipping av roser..og busker...Er det ikke i midten av April vi kan starte...?? Eller tar jeg helt feil nå...Ha en deillig dag i VÅR NORGE =)

1 kommentar:

  1. Har ikke fått rydda vekk min påskepynt enda, men har så lite, så det er fort gjort!

    koselig med hagestell fremover nå! Me like!

    SvarSlett

TUSEN TAKK for alle kommentarer jeg har fått....det er både inspirerende og hyggeligt å lese kommentarer fra alle der ute..
Visst du vil legge inn en melding og ikke har konto...legg deg som anonym og klikk 2 ganger på publisering av kommentar da går det bra...har fått noen spørsmål om det. Ha en GOD DAG....