fredag 16. april 2010

Jeg har ordnet  litt om på bloggen min....Håper dere liker den nå!!! Jeg fikk god hjelp av Anne bak bloggen Moseplassen...  http://moseplassen.com/kategori/tips-triks/ Hun har lagt ut gode tips og ideer.De fleste kjenner vel til henne. Tusen Takk Anne!
Min søster har ikke funnet bokstaver til meg nede i Provence...men nå får hun bedre tid takket være Vulkanen...er det ikke SNÅLT!!! hele Europa stopper..Stakkars ISLAND trodde de hadde fått nok!! Ingen nye bilder...så jeg tok et som har vist før fra rommet til Maria....Det er så pent..(når det er ryddet) Maria og jeg skal til Sogn i helgen...muligens jeg klarer å få med meg den gammle døra..(som jeg fant i en elv...hi hi) Men den er så flott...når vi får opp grillhuset i hagen (håper det blir i sommer) så skal døra henge på veggen der....Tøfft!!! God Helg alle sammen =)

3 kommentarer:

  1. Bloggen er kjempe fin frøken! Jeg håper du får med deg døra så jeg kan få se den :-)
    Masse god helg!
    Klem klem

    SvarSlett
  2. Takk for takken og henvisningen :) Alltid hyggelig når jeg får høre at folk har glede av tipsene mine :D

    SvarSlett
  3. Bloggen din ble kjempefin:)
    Kos dere i Sogn!! Så spennende med ny/gammel dør:) Håper du får den med hjem!
    Klem Anita

    SvarSlett

TUSEN TAKK for alle kommentarer jeg har fått....det er både inspirerende og hyggeligt å lese kommentarer fra alle der ute..
Visst du vil legge inn en melding og ikke har konto...legg deg som anonym og klikk 2 ganger på publisering av kommentar da går det bra...har fått noen spørsmål om det. Ha en GOD DAG....