torsdag 18. mars 2010

Til Maria sin gebursdags middag i går....kjøpte jeg 3 bukketer med påskeliljer...som låg ved kassa hos Mester Grønn....Var litt skeptisk til det ...siden de ikke stod i vann..og såg litt "pjuske ut"...med til 30.- tok jeg dem med meg ..kuttet dem godt av ..slik at de passet oppi denne kurven med 3 potter i. Og de åpnet seg så flott...og de står og LYSER VÅR OG PÅSKE lang vei!! Nå er det jo slik at jeg er ikke så glad i fargen GUL...med det var så flott å se de gule påskeliljene i morges på kjøkken bordet...at jeg muligens blir litt gulglad for det. Den rekved planken min har jeg nå brukt på alle steder i huset...og nå ble den brukt på middagsbordet i går...Synest det ble litt tøfft...med den røffe planken og sølv...og topper det med gule blomster og rosa servietter. Fjottisen var i alle fall happy!!  Ha en god Torsdag......=)

1 kommentar:

  1. Så lekkert!!
    Gult er jo bare kult..viss det ikke blir for mye av det, syns jeg:))
    Gratulerer med vel overstått fjortis i hus!!
    Ha en fin dag!
    Klem Anita

    SvarSlett

TUSEN TAKK for alle kommentarer jeg har fått....det er både inspirerende og hyggeligt å lese kommentarer fra alle der ute..
Visst du vil legge inn en melding og ikke har konto...legg deg som anonym og klikk 2 ganger på publisering av kommentar da går det bra...har fått noen spørsmål om det. Ha en GOD DAG....