onsdag 3. mars 2010

Var en kjapp tur inne hos http://www.ahlens.no/ i dag.... Og der var MYE av påskepynten på plass. nå er ikke jeg en stor FAN av fargen GUL.....så jeg satser på ROSA....rosa og mint farget kyllinger er også veldig greie.....Og lyserosa LYS....Men det er hva vi PYNTER med hjemme....På hytta i PÅSKEN er det GULT...for det sier svigermor..  =) OG da er det det!!  Men hun er veldig flink til å pynte til Påsken ...så det er bare KOS!!!  Nå er det noen dager for meg selv i hjemmet....Håper jeg får malt speilet!!!...KOS DERE ALLE SAMMEN......

5 kommentarer:

  1. Hei på deg, takk for din herlige hilsen hos meg!♥
    Azalia er en vanskelig blomst å holde ved liv .) Synes du var kjempeflink jeg!♥
    Nydelige bilder, kvikke farger her! Så veldig godt ut det i den skåla der du, mums!

    Ønsker deg en herlig kveld!
    Klem Anki

    SvarSlett
  2. ååh ahlens! De har fått så mye fint - og jeg som er glad i farger generelt kooooser meg!!! Ha en fin fin dag, takk for titten - mange fine bilder :D

    SvarSlett
  3. Jeg syns heller ikke at gult er så kult...
    Så her i huset blir det hvite fjær og hvite løkblomster av ymse slag

    SvarSlett
  4. Tusen takk, Tone..
    Så godt å få støtte og omsorg..varme ord betyr så mye! Dagene går, og får vel bare bestå?..Slik er vel livet, man må prøve å reise seg uansett hvor mye bena blir slått av en..

    Så mye flott på Åhlens altså...

    Ha en god kveld.

    Klem Heidi

    SvarSlett
  5. Heia .. :o)
    Jeg har også vært på Åhlens og shoppet noen godbiter .. :o)

    For meg er påsken gul og lilla .. veldig tradisjonell - nesten litt kjedelig når jeg tenker etter .. For egentlig handler det mye mer om egen trivsel og kos med familie og venner .. :o) Synes det er veldig fint at du respekterer din svigermors ønske om gul påske .. det må du være stolt av :o)

    Ha en flott helg .. heldigvis ei stund til påske enda :o) Klemmer!

    SvarSlett

TUSEN TAKK for alle kommentarer jeg har fått....det er både inspirerende og hyggeligt å lese kommentarer fra alle der ute..
Visst du vil legge inn en melding og ikke har konto...legg deg som anonym og klikk 2 ganger på publisering av kommentar da går det bra...har fått noen spørsmål om det. Ha en GOD DAG....