søndag 31. januar 2010

EN UTFORDRING.....jeg tenkte jeg måtte ta meg sammen å rydde litt i store skapet...nå etter JUL har det bare blitt plassert inn det vi har brukt....men her må det jo også være litt "tellekanter" også...I skapet er det plass til det meste...og mye er blitt arvet....Men tilbake til utfordringen....HVA HAR DU I SKAPET OG HVA ER DU MEST GLAD I...?                                               Jeg må si et fantastisk koppesett..med gullkant..(som MÅ vaskes for hånd) Er til 12 personer og er så søtt....Det er gammelt og meget pent brukt...fra de pene bergens fruer..=) Venter spent på å se mange vakre ting...Kos dere med søndags aften....=)

6 kommentarer:

  1. så flink du er! det er veldig tiltak å rydde store skap:)

    SvarSlett
  2. Heisan Tone :o)
    Tusen takk for tips. Hvor kan en kjøpe Lavendel oppvaskmiddel?? Det har jeg aldri sett før. Har prøvet med klorin, men det hjalp ikke. Ha en flott mandag.
    Klem fra Gro :o)
    P.S Bli med på min lille feiring da vel?? ;o)

    SvarSlett
  3. Veldig stilig service du har i skapet ditt :o) Rydda heldigvis mitt skap før jul .. men lurer på om jeg må ommøblere for å få satt inn juleservicet igjen. Eller kanskje det skal få flytte ned i kjelleren i ei egen eske ???

    Ha en kjempefin ny uke og en flott februar!

    Klem!

    SvarSlett
  4. Kommer tilbake og tar utfordringen!
    Koppestellet ditt var bare helt nyyydelig vakkert

    SvarSlett
  5. De koppene er noe av det vakreste jeg har sett! :)

    SvarSlett

TUSEN TAKK for alle kommentarer jeg har fått....det er både inspirerende og hyggeligt å lese kommentarer fra alle der ute..
Visst du vil legge inn en melding og ikke har konto...legg deg som anonym og klikk 2 ganger på publisering av kommentar da går det bra...har fått noen spørsmål om det. Ha en GOD DAG....