mandag 11. januar 2010



Utfordring på NIB..vis badet ditt....vi har et stort hovedbad..ikke noe supert lekkert bad ..er slitt og er ikke blitt pusset opp siden huset ble bygget for 25 år siden...når vi kjøpte huset for 4 år siden ble vi anbefallt å pusset det opp...men vi har ikke startet på det...badet som barna har nede..(ingen bilder fra der i dag..) har vi lyst til å male flisene på ..er det noen som har malt fliser på bad....?? det må jo funke på et vis...har sett i et blad en gang om det...Men har er altså badet vårt...mikke mus smiler å vinker til meg hver dag...og et tips er å ha dorullene i en kurv el. lignende på badet..er vel ikke noe som er så flaut en å rope på herskapet etter en dorull..!!! =9..parfymeflaskene mine står fremdeles fremme...og noen lukter riktigt så godt når de kommer fra badet...OG DET LIKER JEG...så bare test i vei...

3 kommentarer:

  1. Heisann :o)

    Et fantastisk flott bad. Blir sååå misunnelig .. :o) Virker slettes ikke slitt og "gammelt". Uansett har dere god plass og et lyst bad. Er du ikke fornøyd har du i dette badet et stort potensiale :o)

    Tror nok ikke badene mine er verdt å bloggifisere .. evt bare for å bli kåret til de verste .. Skulle hatt "ekstrem oppussing" på de begge to. Rødt "marmor" baderomspanel er ikke akkurat lekkert .. *sukk* Nede er det riktignok gul/beige/brunt istedenfor rødt .. men ikke noe lekrere for den saks skyld. Den som hadde flust med penger og tilgang til dyktige fagfolk .. :o) Har også tenkt på å male over panelet - men har ikke kommet så langt enda. Så en blogg en gang i tida - hvor de hadde malt kjøkkenflisene .. men husker ikke hvor og hvordan .. du finner nok ut av det tenker jeg :o)

    Forresten så har du tatt noen flotte bilder fra skituren din .. :o) Vinterlandskap ja.

    Ha en super mandag - stor klem fra meg!

    SvarSlett
  2. Da jeg tidligere i livet lagde interiørprogram på tv, malte jeg et bad. Dette er en enkel måte å få en aldri så liten makeover på. Det er viktig å rengjøre NØYE før du begynner å male. Bruk små ruller med skumgummi.

    SvarSlett
  3. Ikke så veldig bloggbare mine bad for tiden, med bøtter og flasker med vann som står til tining, og klar til tannpuss....tror ikke jeg har noen gamle bilder å vise heller, så jeg får hoppe over denne omgangen...Var mye lekkert her, kjempe fine mikke håndklær!

    SvarSlett

TUSEN TAKK for alle kommentarer jeg har fått....det er både inspirerende og hyggeligt å lese kommentarer fra alle der ute..
Visst du vil legge inn en melding og ikke har konto...legg deg som anonym og klikk 2 ganger på publisering av kommentar da går det bra...har fått noen spørsmål om det. Ha en GOD DAG....