søndag 17. januar 2010



Jeg har nå få det inn i hodet at MASTER soverommet må gjøres noe med.....Ikke er det noe spesiellt pent og så mangler det noen skapdører, de fant ut de skulle rammle av etter tur og orden.....Så NÅ må ting gjøres....Tok meg en titt i inspirasjonens verden......Det er mye pent....men blonde og blomster...styrer jeg unna....det skal ligge en mann oppi der også...Ser litt rart ut...med blonder og Nansen`s eventyr!!!...har hørt at NEW HOME har tapeten jeg skal ha....er spent på å se den....passer visst supert til vår hvite seng....og jeg ønsker litt mørke brunt inn og det var også supert til den. så var det nye dører til garderoben fra IKEA....og litt GLAM lys...på nattbordet og noen store deillige pueter..så tenker jeg vi er der..,...håper ikke det tar så alt for lang tid.....men nå driver vi på med kontoret...men der skal MR C bestemme...=/....jeg kan jo stå over skulderen .....æææææ....men den da eller den da......neida....han er flink!!!

5 kommentarer:

  1. Mange herlige bilder der.
    Men litt uenig i at det ikkje passar med blonder og blommer der mannen skal ligge, hi hi eg synes han er skjønn der blant all stæsjen ;-)
    :o)

    SvarSlett
  2. Så spennende, lykke til med jakten og planleggingen...det morsomste det nesten...og å jakte på det rette....

    SvarSlett
  3. Her var det mye herlig inspirasjon! Blir spennende å se hvordan resultatet blir! :)

    SvarSlett
  4. Spennende å planlegge nytt soverom .. :o) Mitt går i rosa - liker ikke "mannen" det - så får han ligge på sofaen .. :o) Men faktisk synes han det er helt greit - så får han bestemme noe annet i stedet for :o)

    Lykke til!

    Ha ei flott ny uke - klemmer!

    SvarSlett
  5. Hehe, jeg likte den med at det skal liggen en mann der også!

    SvarSlett

TUSEN TAKK for alle kommentarer jeg har fått....det er både inspirerende og hyggeligt å lese kommentarer fra alle der ute..
Visst du vil legge inn en melding og ikke har konto...legg deg som anonym og klikk 2 ganger på publisering av kommentar da går det bra...har fått noen spørsmål om det. Ha en GOD DAG....