torsdag 7. januar 2010


I morgen har den ene av prinsene våre 8 årsdag.
jordbær geele med vaniliesaus  får han servert på sengen ...med sang og gaver til....jeg tror det er gavene som har høyest poengsum ..så til helgen er det litt besøk av familien og faddrer..Det er altid kjempe kos

med besøk..og barna setter stor pris på det....eller er det gavene de smiler slik for..=) ...Barnebesøket...håper jeg vi får ordnet til neste uke...YEA YEA...sorry ble så dårlig kavaliet på bildene ...håpløst å ta gode bilder inne nå......

  

1 kommentar:

  1. TUSEN TAKK for super hyggelig kommentar på bloggen min,den varmet godt.Tror jeg skal melde meg på et fotokurs kan INGENTING,nå er det knips og flaks som råder.

    Ønsker deg en super helg

    SvarSlett

TUSEN TAKK for alle kommentarer jeg har fått....det er både inspirerende og hyggeligt å lese kommentarer fra alle der ute..
Visst du vil legge inn en melding og ikke har konto...legg deg som anonym og klikk 2 ganger på publisering av kommentar da går det bra...har fått noen spørsmål om det. Ha en GOD DAG....