søndag 24. januar 2010


I dag har vi sett  TIL HUTTETUENES LAND...og vært på PASTA SENTRALEN......Den barnefilmen er den søteste og rareste jeg har sett. Men den hadde mye klokskap i seg....man er ikke en konge bare for at man sier at man er det.....!!!! Det må nok bevises og det kan være en tung bør!!!  Nå er det tid for å slenge kroppen i sofan under et teppe og se hva tv har å by på......de beste programmene er jo  om reise og mat...men søndag pleier det jo å gå en ok film ....men vi får kikke oss fremover  =) ha en deillig søndags aften og en mandag som føles som fredag....ciao.

8 kommentarer:

  1. Hi hi hi - mandag som føles som en fradag var atrålende sagt!
    Hyggelig å besøke deg.
    HIlde

    SvarSlett
  2. Hørtes ut som en perfekt søndag! Kos deg videre og ha en fin fin uke! Og godt det er flere av oss som passer på pip pipen;) Klem

    SvarSlett
  3. Åh, pastasentralen....misunnelig. Elsker bare det stedet. En av de mange tingene jeg savner ved studietiden i Bergen.

    SvarSlett
  4. Så koselig søndag, herlig:))
    Ser ut til at det var en flott bursdagsfeiring i går! Gratulerer gutten din så masse med vel overstått!!
    Ønsker deg en fin ukestart!
    Klem Anita

    SvarSlett
  5. Jeg har ikke helt fredagsfølelsen merker jeg..men den kan jo komme *håpehåpe* :)
    Den filmen står på planen neste helg, gleder meg til å se den!

    Ha en strålende mandag!
    Kjersti

    SvarSlett
  6. Det er liksom bare mandager og fredager i ukene nå .. rekker ikke så mye annet :o)

    Men du - hva mener du med Pasta Sentralen?? :o)

    Ha en kjempefin uke - klem!

    SvarSlett
  7. PASTA SENTRALEN min venn....er en fantastisk Italiensk et resturant i Bergen som har hjemmelag pasta ....Store porsjoner i et Italiens miljø!!! må oppleves....kan også kjøpe med seg hjem......

    er du på disse kanter må du gå dit...OG prisen er etter studentenes lommebok...=)))) Bella Bella.....

    SvarSlett
  8. Så fint at du varslet meg om svaret .. :o) Var jo innom bloggen din tidligere i dag - men glemte å sjekke dette. Er en uvane det jeg gjør med å stille spørsmål og så tro at svaret kommer til meg sånn ut av det blå .. hihi .. Det er liksom ikke alltid det passer seg å svare i den som spør sin blogg heller - kan jo være et innlegg der som handler om noe heeelt annet .. :o) Veldig bra du tipset meg - og heretter skal jeg bli flinkere til å sjekke om jeg har fått svar på det jeg spør om .. :o)
    Vi blogges!!

    SvarSlett

TUSEN TAKK for alle kommentarer jeg har fått....det er både inspirerende og hyggeligt å lese kommentarer fra alle der ute..
Visst du vil legge inn en melding og ikke har konto...legg deg som anonym og klikk 2 ganger på publisering av kommentar da går det bra...har fått noen spørsmål om det. Ha en GOD DAG....