tirsdag 19. januar 2010


Visst jeg skriver 8 innlegg til så har jeg skrevet 200 innlegg i bloggen min......Jeg synest det er morsomt og jeg håper at dere som har lagt dere som følgere synest det er litt GIVENDE å lese bloggen min.....MEN jeg må feire det om ikke annet for min egen del.....men jeg har lyst å lage en GIWEAWAY.......Har sett det er noen regler ute og jeg slenger meg på den....1 lodd for kommentar..2 lodd for legg som følger og kommentar og til slutt 3 lodd for å linke giweaway èn legger seg som følger og kommentar......Tenkte jeg skulle avslutte den 30 Januar...Og håper mange HIVER seg på.....det hadde vært fint om du skrev hvor mange lodd du skal ha..Gavene har jeg sett meg ut ,,så de kommer.....tror jeg tar GULL. SØLV og BRONSE plass....nærmer seg OL.

31 kommentarer:

  1. Jiiih, Give-aways er gøy! Jeg er med, og tar like så godt 3 lodd:o))

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Jeg følger med på din blogg, selv om ikke har noen selv. Så da tar jeg 1lodd.
    karinhalvorsen@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Når det er gøy å blogge kommer innleggene som perler på en snor .. :o)

    Gratulerer med "jubileum" :o)

    Jeg er alt følger - så da blir det kanskje 2 lodd??

    Ha en kjempefin onsdagskveld - klem!

    SvarSlett
  4. Hei!

    Fin blogg du har. Jeg har ikke besøkt deg før, men kommer gjerne tilbake. Legger meg til som følger og tar to lodd.

    Klem Pink Lady

    SvarSlett
  5. Hei!
    Jeg tar to :) Legger meg som følger.
    Jeg har også en giweaway på bloggen min, bli gjerne med!!
    Kjersti

    SvarSlett
  6. Jeg ønsker meg den vakre drømmeprinsen, så 2 lodd til meg.

    Ønsker deg en flott helg

    SvarSlett
  7. Hei....jeg ønsker meg en slik oppvask-kost...så nå krysser jeg fingre og tær. God helg. Klem fra Maliva

    SvarSlett
  8. Jeg vil gjerne være med! 2 lodd til meg da jeg linker. Klem

    SvarSlett
  9. Gratulerer med innleggsjubileum !
    2 lodd på meg :)

    Jannemor

    SvarSlett
  10. 3 lodd for meg! Koselig at du ville bli med på Giveawayen min også!! :D
    Flott blogg!

    Ha en super uke!

    SvarSlett
  11. Jippi..!! Så kjekt - jeg hiver meg på jeg! Krysser fingre og tær :)

    Satser på tre lodd!
    Håper du får en flott kveld
    Klem fra meg

    SvarSlett
  12. Gratulerer så mye med bloggejubileum!

    Jeg blir veldig gjerne med i trekningen, og tar 3 lodd da jeg også har linket og er følger. :o)

    Ønsker deg en riktig fin kveld!

    SvarSlett
  13. Johooooo,jeg vil bli med,2 lodd på meg!!
    Ønsker deg ei flott uke!
    Klæm Linda

    SvarSlett
  14. Jeg tar 3. lodd. Elsker give-aways, spennende. Kjempekoselig blogg du har, her blir jeg å titte innom oftere:)

    SvarSlett
  15. Tenk så mye spennede du har skrevet i alle de innleggene! Hurra! Jeg er med med 3 lodd!

    SvarSlett
  16. Hei! Jeg vil gjerne være med!! 3 lodd til meg!
    krysser fingrer og tær ;)klem

    SvarSlett
  17. Så flott blogg du har, så jeg følger deg så gjerne!Morsomt med giveaway!3 lodd på meg;)
    Klem

    SvarSlett
  18. Hei. Flott blogg du har. Glad jeg kom over den!
    Blir veldig gjerne med på give away'n :) Lagt meg til som følger, linket til deg hos meg og lagt en kommentar,- altså 3 lodd på meg :)

    Ha en fin kveld videre :)

    - Miriam Elisabeth

    SvarSlett
  19. Fin blogg :-)
    1 lodd til meg :-)
    ha en koselig kveld :-)

    SvarSlett
  20. Hei!
    Jeg vil gjerne melde meg på med ett lodd! :)

    SvarSlett
  21. Jaaaa jeg vil være med! Tar 2 lodd jeg. Superfin blogg du har også:)

    SvarSlett
  22. Heisann! Snublet plutselig over bloggen din! Kjempefin er den... Jeg blir gjerne med, tar 2 lodd og legger meg til som følger.

    Klem,Ingvild

    SvarSlett
  23. Vil gjerne være med! Tar to lodd:-)

    Klem

    SvarSlett
  24. Hei. Ønsker meg et lodd.
    Har ikke egen blogg men så mange fine blogger det er her.
    Hilsen Hege

    SvarSlett
  25. 3 lodd til meg! dette er jo kjempespennende!

    SvarSlett
  26. GiveAways er koselig. Og bloggen din er koselig! Legger meg til som følger og får vel to lodd da. Ha en fin dag.
    Hilsen Evy

    SvarSlett
  27. Hei!
    Jeg vil gjerne være med på denne og tar 3 lodd! :)
    Hilsen Gry

    SvarSlett
  28. Rekker jeg å være med???
    Jeg vil også ha tre lodd om jeg får??
    Jeg er følger hvet du!! ;O)
    Kansje jeg er litt heldig nå!
    Er jeg det, så finner jeg nok ut av hva jeg skal gjøre når jeg blir "STOR"
    :O))))))
    Klem Birgitte

    SvarSlett
  29. 2 lodd til meg. Legger denne kommentaren og blir mer enn gjerne følger av bloggen din.

    Ha en flott helg

    SvarSlett
  30. giveaway er alltid spennende, enten man vinner eller ikke! jeg er med:) 3 lodd

    SvarSlett

TUSEN TAKK for alle kommentarer jeg har fått....det er både inspirerende og hyggeligt å lese kommentarer fra alle der ute..
Visst du vil legge inn en melding og ikke har konto...legg deg som anonym og klikk 2 ganger på publisering av kommentar da går det bra...har fått noen spørsmål om det. Ha en GOD DAG....