lørdag 30. januar 2010

Tok meg en tur til MULBERRY...Godt det var bare på nettet og ikke i butikken...æææ de har nettbutikk også...men ingen kjøp av meg =) jeg synest farvene er så flotte ...varme og deillige..=) ønsker meg det teppe som jeg har lagt inn...en  klassiker. Jeg skulle male i dag jeg....men så langt kom den planen!!! det var jo så mye som skulle ordne først...Men det står nå der i gangen og minner meg på hvor PENT det skal bli....
Nå SNØR det igjen...og ingen brøyte bil å se...Men den kommer vel når vi skal sove....med disco lys og det hele...BRUM BRUM.......
I kveld skal vi bowle med gutta boys...og venner...skal bli kjekt..=)
ha en HAPPY aften....

4 kommentarer:

  1. Jeg kan sitte i nettbutikker og putte i handlekurven, gå til kassen og lukke siden. Kjempebillig! :D

    Og så har jeg fått glant litt. ;)

    SvarSlett
  2. Ha en happy aften te dæ å :)
    Bildene du viser var kjempe fine. Tror jeg må innom å kikke litt..
    Klem fra Christina.

    SvarSlett
  3. .. hihi .. håper brøytebilen kommer før dere sovner :o)

    Kos dere på bowling .. klem!

    SvarSlett
  4. Oj det pleddene var lekre,hadde passet perfekt i sofan min,men ikke lommeboka. Må vente til lønn.

    Kos deg i kveld

    Om det er noe trøst som kommer det INGEN brøytebiler her jeg bor,på sommerøya er det bare hovedveiene som prioriteres.
    Frem med spaden og godt mot!det er det som gjelder

    SvarSlett

TUSEN TAKK for alle kommentarer jeg har fått....det er både inspirerende og hyggeligt å lese kommentarer fra alle der ute..
Visst du vil legge inn en melding og ikke har konto...legg deg som anonym og klikk 2 ganger på publisering av kommentar da går det bra...har fått noen spørsmål om det. Ha en GOD DAG....