tirsdag 5. januar 2010


VI har tatt kontrollen over HUSET igjen....Ingen sølvkuler..rutete hjerter...og EDELGRAN er her lengre...vi kan puste igjen....RART det der...er så PYNTE OG DILLE SYK..i slutten på november ...men 1 NYTTÅRSDAG er vi tilbake til vårt sanne jeg!! Det er vel godt vi har desember slik at vi kan vise alle våre sider.....TENKTE jeg skulle ta bilde av stuene og gangene...men det er mørkt vi går og mørkt vi kommer  fra jobb....men jeg har en følelse at det er litt lysere om morningen.....ha en deillig aften!!!

6 kommentarer:

  1. Høretes ut som meg!! hehe..
    Alt er ute her å...Gøy så lenge det varer sier jeg;) Nå virker det så tomt...men det er nå ganske deilig å..
    Klem

    SvarSlett
  2. Har ikke plukket ned alt enda jeg .. men det blir sånn litt etter litt.

    Deilig å tenke på at vi går mot lysere tider nå. Og det er vel det beste med julen - vi har den å se frem til når vi går inn i mørketiden og lyset å se frem til når jula er over :o)

    Et godt nytt år til deg - ha ei super januar-uke .. klem :o)

    SvarSlett
  3. Takk for ditt besøk inne i min blogg. Og kjempe koselig at du ville legge deg til som følger! Tusen takk ;O)

    Ha en fiiiiin kveld!
    Hilsen Liv

    SvarSlett
  4. Mmmm... slik er det her også :D Endelig 'reint' igjen :D
    ...og neste år kan eg ikkje vente med å pynte og stæsje og fylle huset med dill... atter ein gang ;-)

    SvarSlett
  5. Hei og takk for hyggelig kommentar..ja viktig å drømme litt i kulda:)brrrrr....
    Kult at du følger - gjør det samme jeg:)

    SvarSlett
  6. Synes nesten et er litt lenger lyst om ettemriddagen også, nå! :) Godt vi går mot lysere tider!

    Så forresten ikke før nå at du har vært så søt å legge deg som følger hos meg. Av en eller anne grunn, så synes det ikke inne hos meg at du er følger... Men koselig er det i alle fall! :) Legger til deg også! For jeg liker bloggen din veldig godt! :)

    SvarSlett

TUSEN TAKK for alle kommentarer jeg har fått....det er både inspirerende og hyggeligt å lese kommentarer fra alle der ute..
Visst du vil legge inn en melding og ikke har konto...legg deg som anonym og klikk 2 ganger på publisering av kommentar da går det bra...har fått noen spørsmål om det. Ha en GOD DAG....