torsdag 21. januar 2010


ER settekasser litt 80`s eller er de POPPIS fremdeles.??  Vi fikk vår av svigermor for mange år siden...hun er veldig glad i dem. Hun er så søt som har kjøpt litt til den kassen....men jeg ser NÅ at det er jo på langt nær full----mange rom som står åpne....der er jo som  en adventskalender bakvent..=).... Så her må det handles ....en ting i kassen er jeg veldig glad i og det er de 3 apene som står til venstre...Kjøpte dem på min INTER RAIL tur i ROMA ..de har vært med meg nå i 20 år..UPS!!!!   Tiden går fort....er det SÅ lenge siden....
Ha en deillig dag og dere må gjerne være med på min giweaway....

9 kommentarer:

  1. Så herlig sette kasse du har ,den var lekker .

    SvarSlett
  2. Hei. Jeg er en av dem som har vært innom bloggen din av og til, men ikke lagt igjen kommentar. (ref. din kommentar hos Emmeline). Vet hvor frustrerende det er å se at man har hatt besøk, men få som har lagt igjen spor.
    Jeg synes forresten det ser koselig ut med settekasse. :-)

    SvarSlett
  3. Jeg har ikke så peil på interiør, så vi kan godt si at det er poppis med settekasse...
    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  4. Hei!
    Måtte bare innom og legge igjen en kommentar etter det du skrev hos Emmeline:-) Har ikke vært her før, men kommer gjerne tilbake.

    Jeg har alltid likt settekasser - denne var jo knallfin!

    Klem

    SvarSlett
  5. Hopsan ;)
    snubla inn i bloggen din - og her blir eg litt værende ;))
    Eg og har settekasse - gamle
    og eg fyller dei med fingerbøl, noen kjøper eg selv, noen bytter eg og mange får eg
    og eg har fingerbøl fra mange verdensdeler - og det er så koselig.

    Torsdags smil fra monika

    SvarSlett
  6. Hei! Har lurt litt på å henge opp en settekasse på rommet til Skravlehøna på 4 år, det samler seg jo så masse småplukk hos sånne små pyntefrøkner. Men hvor får man tak i en settekasse nå om dagen? Mulig jeg må på jakt på loftet hjemme hos mor, kanskje hun har mine gamle fortsatt? Takk for at du minnet meg på den idéen igjen! ;o) Ha en fortsatt strålende kveld!
    Marit på Solsiden.

    SvarSlett
  7. Akkurat den settekassen/skuffen din der..er mega poppis, selges hos bruktbutikker rundt omkring til mange hundrelapper...Heldig du;o)
    God helg til deg fra Maliva

    SvarSlett
  8. Er det ikke bra irriterende at den klokka bare går fortere og fortere .. ene dagen avløses av den neste - raskere enn man får sukk for seg .. tjue år .. er plutselig ingenting - nesten .. :o)

    Ønsket meg settekasse da jeg var yngre - men har vel funnet ut at jeg har et sette-hus i stedenfor .. ting over alt liksom .. :o) Men de kassene er veldig søte synes jeg - og tenk på alt de flotte man kan putte inn i dem :o)

    Ha ei toppers helg - hvis du rekker å oppleve den før det er mandag .. hehe ..

    Stor klem!

    SvarSlett
  9. Hei hei!
    Så morsomt at du har hatt et innlegg om senger...det har jeg ikke sett....to sjeler en tanke altså.....
    Maken settekasse har vi også....og sikkert maken dialekt hihi.
    Jeg blir gjerne med på konkurransen din..men har ikke tid til å linke..
    Ønsker deg en fin helg!
    klem,M

    SvarSlett

TUSEN TAKK for alle kommentarer jeg har fått....det er både inspirerende og hyggeligt å lese kommentarer fra alle der ute..
Visst du vil legge inn en melding og ikke har konto...legg deg som anonym og klikk 2 ganger på publisering av kommentar da går det bra...har fått noen spørsmål om det. Ha en GOD DAG....